خوب من امدم با کلی نمره گند خورده😑💔❤

ریاضی 20 

علوم 19

املا 20 

فارسی هنوز نداده 

خدایااا علوممو ریدممممممم عررررررررررررررررررررررررررررررررر خدایا بسیار خوب بشم من که همش انلاین بودم همه ازمایشا رو انجام میدم (وی میرود دعا کند)

نمره هام از اول سال

علوم اولیه 20

دومیه 20

سومیه که خیلی سخت بود 19

فارسی اولیه 19.75

دومیه 20

سومیه نداده

ریاضی اولیه 

19.25

دومیه 

20 

پیشرفتم در فارسی و علوم مشخصه😑

 

قران رو خوانیم رو فرستادم امتحانم رو 18.75 شدم از معنی ها بود ولی معلممون از بچه هاعصبانی بود گفت هرکی فرستاده حتی اگه افتضاح خونده باشه نمره کامل رو گرفته😂😐 

اجتماعی اولیه رو 16.75 شدم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ دومیه رو مطمئنم ریدم که 11 بشم😂😐 من مطمئنم کارنامه ترم اولم رو اجتماعی بهش گند میخوره

هدیه اولیه رو 14 از 15 شدم دومیه کامل گرفتم ولی سر کلاس معلممون نمیتونست فایلو پیدا کنه براش گیر اوردم 

 

خلاصه بگم اجتماعیم افتضاحه

یکی از سوالا رو رید زدم چون نفهمیده بودم

باید مینوشتم فصلی و موقتی نوشتم جاجرود و سفید رود😭😂

سوال اخر بود گشنم بود مغزم کار نمیکرد براش

ولی معلمم از بس درگیره مطمئنم حال بررسی نداره همرو بسیار خوب و خوب رد میکنه میره پی کارش

 باید بگم هفته اینده امتحان دارم بازم

امتحان هدیه و قرانام انلاین بودن ولی اجتماعیم حضوری 

 

خلاصه بگم هفته اینده با نمراتی افتضاح تر میایم

 

ولی خداییا اگه خوب بشم یکی رو مامانم کلمو میکنهههههه 

خوب زیر 15 هست؟

امیدوارم دومیه رو گند نزده باشم که 11 بشم با نمره اولیه جمع بشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️